Álom születik

:)

:)

Történetünk

2007. május 04. - Hanna30
2007. január 30.-ára kaptuk meg az első időpontot a Kaáli intézetbe. Nagyon kedvesen fogadtak. Boldogok voltunk. Nem hittük, hogy ilyen létezik. Igaz, kicsit várni kellet. A konzultáció után jöttek sorban a vizsgálatok. Apa vizsgálat. Tökéletes. Majd nekem az átjárhatósági. Az is tökéletes. Ekkor közölték, kezdődik az inszemináció. Nagyon vártam. Az első inszemináció március 14.-én volt. Utána pihentem 4 napig. Nem sikerült. Újra nekivágtunk. A 2. után másnap mentem dolgozni. Sajnos az sem sikerült. Most a 3.inszemre készülünk. Ma újra voltam a Kaáliban. Megnézték a tüszőcskéimet. :) 2 db 20 mm-es tüszőm van és 7 mm-es mnyh-ám. Nagyon boldog vagyok. Rettenetesen várom a 3. inszeminációt, ami hétfőn lesz. null

A bejegyzés trackback címe:

https://baba.blog.hu/api/trackback/id/tr5070969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liwike 2007.12.01. 09:14:32

Ez a világ leggyönyörübb kis csodája a kis baba!!!! egyszerűen tökéletes!!!!
süti beállítások módosítása